Δειγματικές Διδασκαλίες – Πρακτική Άσκηση Φοιτητών

Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Φ.Π.Ψ. Αθήνας (Κατεύθυνση  Παιδαγωγικής) Χειμερινό Εξάμηνο 2013

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Σχολείου μας με τον Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φ.Π.Ψ. Αθήνας 7 φοιτήτριες θα προσέλθουν για την πρακτική άσκησή τους για διάστημα 3 περίπου εβδομάδων (20 Ιανουαρίου 2014 – 15 Φεβρουαρίου 2014). Όλοι οι φιλόλογοι του Σχολείου θα αναλάβουν ως μέντορες την πρακτική άσκησή τους.

Από τις 20 Ιανουαρίου ξεκίνησε και ολοκληρώνεται στις 4 Φεβρουαρίου ο πρώτος κύκλος της πρακτικής άσκησης κατά την οποία οι 7 φοιτήτριες παρακολουθούν 8 διδασκαλίες κατά τη διάρκεια των οποίων προχωρούν σε συμπλήρωση φύλλων παρατήρησης. Μετά τις διδασκαλίες οι καθηγητές προχωρούν σε αναλυτική-ανατροφοδοτική συζήτηση με τις φοιτήτριες. Με την καθοδήγηση  των μεντόρων οι φοιτήτριες ολοκλήρωσαν την πρακτική τους άσκηση με ατομικές διδασκαλίες οι οποίες κρίθηκαν πολύ καλές έως και άριστες.

Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Φ.Π.Ψ. Αθήνας (Κατευθύνσεις Φιλοσοφίας και Ψυχολογίας) Εαρινό Εξάμηνο 2014

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Σχολείου μας με τον Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φ.Π.Ψ. Αθήνας 7 φοιτήτριες θα προσέλθουν για την πρακτική άσκησή τους για διάστημα 4 περίπου εβδομάδων. Όλοι οι φιλόλογοι του Σχολείου θα αναλάβουν ως μέντορες την πρακτική άσκησή τους.

Από τις 7 Μαρτίου ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε στις 29 Μαρτίου ο πρώτος κύκλος της πρακτικής άσκησης κατά την οποία οι 7 φοιτήτριες παρακολουθούν 8 διδασκαλίες κατά τη διάρκεια των οποίων προχωρούν σε συμπλήρωση φύλλων παρατήρησης. Μετά τις διδασκαλίες οι καθηγητές προχωρούν σε αναλυτική-ανατροφοδοτική συζήτηση με τις φοιτήτριες. Με την καθοδήγηση των μεντόρων οι φοιτήτριες ολοκλήρωσαν την πρακτική τους άσκηση με ατομικές διδασκαλίες οι οποίες κρίθηκαν πολύ καλές έως και άριστες.

Δειγματικές διδασκαλίες Φοιτητών Φιλολογικού Τμήματος

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Σχολείου μας με τον Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φ.Π.Ψ. φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος Φιλολογίας παρακολούθησαν δειγματικές διδασκαλίες στις περισσότερες των οποίων αξιοποιήθηκαν οι ΤΠΕ, ενώ έγινε παρουσίαση και του συνεργατικού τρόπου μάθησης. Ακολούθησε ανατροφοδότηση και σχολιασμός εκ μέρους των φοιτητών και των φοιτητριών. Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα:

Δευτέρα 10/3 Θώδης – Αρχαία Α4, Ψευτογιάννη – Ιστορία Α2, Σκαλτσογιάννης – Αρχαία Κατ. Γ΄ Λυκείου, Λιτσάρδου – Λογοτεχνία Γ1, Συζήτηση

Τρίτη 11/3 Ασημακοπούλου – Ιστορία Β2, Αμπελάς – Νεοελληνική Γλώσσα Α2, Αμπελάς – Νεοελληνική Γλώσσα Α2, Ψευτογιάννη – Λογοτεχνία Α3, Συζήτηση

 

Πέμπτη 13/3 Μιχαλακοπούλου – Νεοελληνική Γλώσσα Β1, Λιτσάρδου – Λογοτεχνία Κατ. Γ΄ Λυκείου, Αμπελάς – Αρχαία Κατ. Β΄ Λυκείου, Αμπελάς – Αρχαία Κατ. Β΄ Λυκείου, Συζήτηση

Τρίτη 18/3 Σκαλτσογιάννης –  Αρχαία Κατ. Γ΄ Λυκείου, Θώδης – Ιστορία Β1, Θώδης – Αρχαία Α4, Αμπελάς – Φιλοσοφία Κατ. Β΄ Λυκείου, Συζήτηση

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Σεπτεμβρίου 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Πρόσφατα σχόλια
Kατηγορίες
Αρέσει σε %d bloggers: